dinsdag 30 maart 2010

Kijk wijzer

















Afgelopen zaterdag zapte ik even langs wat televisiestations. Het was een uur of half zes in de namiddag. Opeens zat ik in een speelfilm op Net 5. Het script luidde op dat moment in het Engels:

Oh, Jim! Oh, God!
Oh, God. Just like that. Oh yes. Fill me up...
Do it, Jim. Fuck me.
Fuck me, Mr. McAllister.

Etc.

Ik zapte maar gauw door en keek daarna eens even in de tv-gids waar ik op dit uur van de dag nu eigenlijk naar had gekeken. Daar stond dat het een Amerikaanse ‘filmkomedie’ betrof en uit de twee icoontjes van de kijkwijzer (alleen een spin en een zes) bleek dus dat deze film geschikt voor kijkers vanaf zes jaar….

1 opmerking:

Anoniem zei

Ik denk dat deze film voor geen enkele leeftijd aan te raden is.Terrecht staat er dan ook een spin bij, heel eng.Paton