woensdag 11 januari 2012

Lastige klant

- Goedenavond, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Wat?

- Goedenavond, van wie zoekt u het nummer?

- Welk nummer?

- Van wie zoekt u het telefoonnummer?

- Een telefoonnummer??

- Ja, meneer, u spreekt met nummerinformatiedienst, van wie zoekt u het nummer?

- Wát zegt u??

- Van wie kan ik het telefoonnummer zoeken?

- Wat mijn telefoonnummer is??

- Nee meneer, van WIE zoekt U het nummer?

- Wablieft?

- Zoekt u een telefoonnummer meneer?

- Welk nummer, zegt u?

- KAN IK EEN TE-LE-FOON-NUMMER VOOR U ZOEKEN, MENEER?

- Wat voor nummer?

- ZOEKT U EEN TE-LE-FOON-NUM-MER, ME-NEER!?!?!?!

- Wat bedoelt u? Van wie dan?

- ......

[ Hier wierp ik mijn headset af, rammelde om-en-om met beide vuisten ritmisch op mijn borstkas en begon chimpansee-geluiden te maken terwijl mijn ogen vervaarlijk begonnen te rollen. Daarna gleed ik van mijn stoel en ging het beeld op zwart.
Na het toedienen van koud water, vlugzout en diverse paracetamollen werd ik vervolgens liefdevol opgevangen op de afdeling Nazorg, waarvan ik na uurtje al weer naar huis mocht. ]

Vanaf de canapé en vanonder een dekentje kijk ik nu uit op een volle fruitmand en een glas versgeperste sinaasappelsap. In de hoek van de kamer speelt met zacht geluid een rustgevende natuurserie op televisie, waarin er absoluut geen sprake is van beelden van enige communicatie what so ever tussen welk verschrikkelijk dierlijk wezen dan ook...


1 opmerking:

Zeeuwse Mama zei

Oh sorry, maar ik moet zo lachen!! Jij en ik weten vast dat er aan die andere kant een oud meneertje of mevrouwtje zat die zich van geen kwaad bewust was ;-)
Geniaal geschreven weer, ga zo door ;-))
Wat een baan heb je toch ;-))