dinsdag 15 februari 2011

Er is iets Aan de Hand!

Omdat u en masse verzuimd hebt om abonnee te worden op het allerchristelijkste opvoedblad van Nederland en verre omstreken moet het blad nu gaan minderen. U wordt bedankt! Maar omdat de redactie uit rasoptimisten bestaat krijgt u nog één kans om uw leven te beteren. Aan de Hand gaat namelijk door als omgekeerd evenredig 'aanhangsel' bij CV Koers, het allerchristelijkste opinieblad van Nederland en nabije omstreken. Dus als u vanaf nu daarop een abonnement neemt (wordt wakker: een jaarabonnement is goedkoper dan het bedrag waarvoor u hoogstwaarschijnlijk oververzekerd rondloopt) krijgt u dus i.p.v. één nu zelfs twee bladen in één en gaat Aan de Hand alsnog een gouden toekomst tegemoet. Zij het dat mijn vaste column daarin vooralsnog heeft moeten sneuvelen. Hoe vreselijk is dit alles! Maar aan alles (hier op aarde) komt een eind. Ik vind het oprecht jammer hoor, al doe ik er nu wel losjes over.

Maar niet geheel getreurd. Ik had al toestemming van de redactie om mijn oude 'papa-columns' op dit weblog te zetten, en daar ga ik onverdroten mee door. Sterker nog: de columns die ik al klaar had en nu dus nooit gepubliceerd zullen gaan worden, gooi ik binnenkort ook op dit weblog. Komt dat zien! Komt dat zien! Maar voor mijn columns in het glossy Aan de Hand geldt nu helaas: Kwam dat zien! Kwam dat zien! (Zucht.)

4 opmerkingen:

Ada zei

Wat jammer dat jouw columns niet mee mochten naar de CV-Koers! Maar ik zie er al naar uit om ze hier te lezen.
Zal toch eens opzoeken wat CV-Koers voor blad is.
Gegroet,
ada

Ada zei

Wat jammer dat jouw columns niet mee mochten naar de CV-Koers! Maar ik zie er al naar uit om ze hier te lezen.
Zal toch eens opzoeken wat CV-Koers voor blad is.
Gegroet,
ada

Ada zei

Het ziet mij echt niet mee vandaag. Blogger mag mij niet. Het vertelde mij dat ik de woordverificatie onjuist gespeld had en moet het nogmaals doen. En zie, nu tweemaal geplaatst.
Excuses.
ada

Anoniem zei

Wat hoort mijn oor? Ga ik straks mijn favoriete columnist in Aan de Hand missen? Mijn ENIGE reden van lidmaatschap?!? Ik ben geschokt, voel me overdonderd en sta perplex!
En ik vond het zo leuk om te ontdekken dat mijn favo-schrijver getrouwd was met één van mijn lievelingsblogsters. Enfin, dat zal je ook wel blijven, denk ik. Getrouwd dan ... ;p


Maaike.