zaterdag 2 juni 2012

Geluidsoverlast III

"Wel eerst even het watje dat om het bolletje zit er helemaal afpulken", mailde een zuster nog behulpzaam nadat ze mijn bericht Geluidsoverlast had gelezen. Ze doelde hierbij op de Ohropax waarvan ik vond dat die niet goed zouden helpen tegen voornoemde overlast. Jaja, uhum, dacht ik, toen ik haar berichtje las en ging vervolgens weer over tot de waan van de dag, want orde kon het eigenlijk niet worden genoemd. Pas lang nadat ik mijn berichtje 'Geluidsoverlast II' had getypt en de wereld in had geslingerd begon er iets te dagen in mijn uiterst verre Oosten. Iets.


Die gedachtegang verliep ongeveer als volgt:


Dus misschien bedoelde zuster J. op een bepaalde manier hier te zeggen dat ik zo dom zou kunnen zijn geweest om mij te hebben vergist in die heerlijke zachte donzige materie van deze oordopjes? Dat zou toch zeker niet... neeeee, dát natuurlijk niet!


Of toch?


Mmmm. Eens lezen wat er hierover in de piepkleine handleiding stond.


Ik citeer de keiharde waarheid:


"Toepassing: Wattenlaag geheel verwijderen."






Voor het eerst in mijn leven vond ik het oprecht jammer dat een handleiding niet in louter Chinees stond afgedrukt....







1 opmerking:

Jacqueline zei

Hahaha. Toen je het in je vorige berichtje over 'sympathieke WATJES' had, dacht ik al, zou hij nou toch die wattenlaag hebben laten zitten? Ik had de hele tijd in mijn achterhoofd om hier nóg een keertje te reageren en expliciet te zeggen dat je die watten er echt vanaf moet halen, want met watten eromheen werken ze lang niet zo goed. Maar ja, dat kwam er niet van, ik vergat het, etc... Gelukkig ben je er nu zelf al achter gekomen. Zo werken ze echt goed, hè? :-)