maandag 25 juni 2012

Ik herinner mij een reminder

Vandaag las ik dit berichtje op mijn werk:

Reminder

10% van de Nederlanders zijn niet vaardig in het spellen en lezen. Het zijn geen analfabeten, maar ze hebben moeite met spellen. Probeer hier aan te denken en als de klant niet wil spellen, raak dan niet te snel geïrriteerd en blijf vriendelijk. Een tevreden klant blijft!

Na het lezen van dit bericht concludeerde ik het volgende:

10% van de medewerkers van de Nummerinformatiedienst is niet vaardig in het spellen en lezen. Deze minderheid bestaat niet uit analfabeten, maar heeft op lastige momenten enige moeite met spellen. Probeer hieraan te denken en raak, mocht de collega niet alle taalregels correct toepassen, niet te snel geïrriteerd, en blijf vriendelijk. Een tevreden collega blijft!



1 opmerking:

Unknown zei

Na een aantal keer lezen denk ik dat het inderdaad "is" moet zijn. I.p.v. "zijn", dat het nu is.