woensdag 2 maart 2011

Barbieboys


Sinds een maandje of wat heb ik elke dag lezers van een van mijn oudere columns. Het gaat om de column Barbieboys die ik in mei 2010 heb geplaatst op deze weblog. Inmiddels is dit bericht by far het meestgelezen ZEG NU ZELF logje ooit. Zoiets schreeuwt om uitleg. Waarom vinden dagelijks lezers nu juist deze column zo lezenswaardig? En nog een vraag: waarom zijn het louter Vlaamse webloglezers die dit bericht openslaan?

Ik besloot 'barbieboys' maar eens te googlen. Pas toen ik dat deed met het woord 'blogspot' begreep ik hoe de vork hier steelde. Ik sta bovenaan een lijst met hits waar ik liever niet direct aanvoerder van zou willen zijn. Barbieboys zijn vooral boys die dan wel graag willen weten dat ze gay zijn dan wel erg in zijn voor bepaalde dames die zich als het ware nogal popperig - of moet ik zeggen gewillig? - lijken te willen gedragen. De inhoud van deze 'blogspot' is "mogelijk" alleen voor volwassenen bedoeld, waarschuwt google nog maar even, dus houd ik het daar maar bij.
Nogal triviaal allemaal. En nu zit ik met de volgende vraag. Moet ik mijn Barbieboys-column maar verwijderen of doe ik dan te moeilijk? En waarom zijn het allemaal Vlaamse kijkers? Die vraag blijft vooralsnog onbeantwoord.
Overigens: ik heb ook nogal wat hits op "zegnuzelf: april 2010". Wat daar zo heel bijzonder is, is me nog niet duidelijk. Ik houd me aanbevolen voor tips. Ook van barbie-girls hoor, want ik discrimineer niet.

Geen opmerkingen: