woensdag 16 mei 2012

Veel succes

- Goedemiddag, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ja, hallo, ik zoek het storingsnummer van de NUON.

- U zoekt het storingsnummer van de NUON, ik ga voor u kijken... en ik heb het nummer voor u gevonden meneer. De computer helpt u verder. Veel succes met de storing.

- WAT zegt u? Veel succes met de storing??? Bent u nu helemaal belatafeld? Ik wil helemaal geen succes met de storing, ik wil succes boeken in het VERHELPEN van die @&$ storing!!!

- O, eh... ja, sorry meneer. U hebt volkomen gelijk, wat dom van me. Mijn excuses. Ik bedoelde dat natuurlijk wel, maar ik zei het wat gestoord. Nogmaals excuus: ik wens u succes bij het verhelpen van deze storing.


(De laatste twee citaten zijn door mij verzonnen, maar die zouden gezien de eerste drie niet verzonnen citaten van vandaag weldegelijk op zijn plaats zijn geweest. Ik ben per saldo geen haar beter dan de mensen bij VGZ (zie vorig bericht).


Geen opmerkingen: