woensdag 14 december 2011

De kerstwijn van Albert Heijn is duivels fijn

Ik blader de BONUSfolder van Albert Heijn door en opeens valt mijn oog op de dubbele pagina met wijnen. Met grote letters staat erboven geschreven:

Optimaal genieten van uw favoriete kerstwijnen.

Nu vier ik graag kerst en vind ik het alles behalve verkeerd om op een hoge christelijke feestdag een lekkere maaltijd te genieten inclusief een glas met goede wijn (dat is overigens wat anders dan: "een goed glas wijn"), dus mijn aandacht was gewekt.
Zeven flessen wijn staan afgebeeld, met als grootste een wijn die qua titel nogal dissoneert met het feest van de geboorte van de Zoon van God. Vertaald uit het Spaans luidt de naam van deze wijn:

Kelder van de Duivel

Bij Neerlands' grootste kruidenier is, met 3 euro korting, de geest uit de fles....


1 opmerking:

Ada zei

Ja, die heb ik per ongeluk een keer gekocht. Niet goed op het etiket gelet.
Het begint hier trouwens net heerlijk naar zuurkool uit diezelfde supermarkt te ruiken...
Ada