donderdag 23 februari 2012

Jouw vrouw

- Goedenavond met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?


- (mannelijke en allochtone stem) Iek heb vaif mienoeten. Ogenbliek. Ja, iek heb het. Iek zoek et noemer fan jouw frouw.

- U zoekt het nummer van mijn vrouw?? Meneer, ik ga de verbinding verbreken!

GRRRRRRRRRR.... Hij had vijf minuten.
Jaja. Zocht het nummer van mijn vrouw, de viezerik.
Wat denkt ie wel?
Vijf minuten?
Ha!
Ik had hem in minder dan een halve minuut al tuk.

En met een verontwaardigde toon meld ik het voorval meteen maar even aan de belendende collega's. Ook om stoom af te blazen.
Nu blijkt dat de man inmiddels een bekende is op de afdeling.
"Ja," zegt een wat meer ervaren buurvrouw tegen me, "die belt wel vaker.
Hij bedoelt gewoon zijn eigen vrouw hoor..."

Sorry. Sorry. Sorry. Sorry. Sorry. Sorry....


1 opmerking:

Hanneke zei

Ehmmmmm, en waarom heeft deze meneer zelf geen telefoonnummer van zijn eigen vrouw?