woensdag 15 februari 2012

De Klus

- Goedemiddag, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van De Klus in Apeldoorn.

- U zoekt het nummer van De Klus in Apeldoorn, ik ga voor u kijken mevrouw.

- (na 1 zoekpoging) Ik krijg geen nog geen vermelding, heeft u misschien een adres?

- Ehhh, nee, 't zit gewoon ergens in de stad.

- (na nog een aantal verwoede maar volkomen zinloze zoekpogingen) Zal ik u anders het nummer geven van de Praxis of de Gamma?

- De Praxis of de Gamma????? Daar verkopen ze toch geen parfum????

- Aaah, u zoekt het nummer van de Douglas!

- Ja, dat zeg ik toch, De Klus!!



Sommige klanten zijn echt een cadeautje.....



2 opmerkingen:

Jacqueline zei

Ik moet altijd smakelijk lachen om die anekdoktes over de nummerinformatiedienst. Haha.

Fokelien zei

heerlijk... dank voor het delen!