vrijdag 1 maart 2019

Je moet altijd je hart volgen. Of toch niet?




DE WIJSHEID VAN DEZE WERELD:

'Ik heb besloten alleen nog mijn eigen hart te volgen. 
Dat geeft pas echte voldoening.'

'Ik houd mijn hart open voor mijn dromen.'

'Sinds ik mijn hart volg, ben ik de enige persoon van wie ik goedkeuring nodig heb.'

'Ik liep helemaal vast in mijn leven. 
Toen heb ik alles losgelaten en ben ik mijn hart gaan volgen. 
Dat voelde vanaf dag 1 geweldig. 
En nog steeds.'

'Vanaf het moment dat ik leerde om mijn gevoelens de ruimte te geven, 
ben ik pas daadwerkelijk mijn hart gaan volgen.'

'Je moet niet vluchten voor je hart, maar er juist heel goed naar luisteren.'

'Luister eens wat minder naar je hoofd, en wat meer naar je hart. 
Minder denken en meer voelen, dan ga je pas leven.'

'Kan er iets mooiers bestaan dan het volgen van je hart? 
Nee toch?'



DE WIJSHEID VAN DE PSALMIST:


'Diep als een afgrond is het hart van de mens.'

(Psalm 64:7b)











Geen opmerkingen: