woensdag 4 april 2012

Op gehoorsafstand






- Goedemorgen, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van de BCC in 's Hertogenbosch.

- U zoekt het nummer van de BBC in 's Hertogenbosch???

-----------------------------------------------------------------------------------------------

- Goedemiddag, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van de Bonprix in Tilburg.

- U zoekt het nummer van de Wompie in Tilburg, ik ga voor u kijken hoor.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

- Goedemorgen, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van café Kloja in Hoogezand.

- U zoekt het nummer van café Klojo in Hoogezand, ik ga voor u kijken meneer.....

------------------------------------------------------------------------------------------------

- Goedemorgen, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van De Smickel in Soest.

- U zoekt het nummer van De Snikkel in Soest, ik ga voor u kijken mevrouw....

-----------------------------------------------------------------------------------------------

- Goedemorgen, met de Heer van Stand, van wie zoekt u het nummer?

- Ik zoek het nummer van restaurant Saverijn in Nijmegen.

- U zoekt het nummer van restaurant Chagarijn in Nijmegen, ik ga voor u kijken zuurpruim....

---------------------------------------------------------------------------------------------

1 opmerking:

Hanneke zei

Troost je, een hoorapparaat is een zegen voor de slechthorende mens! Het is duur en soms lastig - maar het scheelt minstens driekwart van de genante "verhoringen".