maandag 23 april 2012

Een inleiding over kinderbijbels

Mijn lijst met blogs is geen lange. Ik besteed daar niet zoveel aandacht aan. Er waren maar vier andere blogs op dat lijstje. "Bob Dylan in Nederland" omdat ik nu eenmaal gek ben van die muziek, verder een kinderboekenrecensent met een uitgesproken mening, een vriend met een uitgesproken muzikale smaak (oldtimey music) en een vrouw met een uitgesproken smaak qua mannen. Nu is daar een vijfde weblog aan toegevoegd. Die van mijzelf, maar dan als vehikel om reclame te maken voor een van mijn 'bijbaantjes'.

Graag houd ik een inleiding over het boeiende onderwerp van (het kiezen van) kinderbijbels. Wie dat nuttig, wenselijk en interessant vindt, moet maar eens een kijkje nemen. Van nu af ben ik te huur! Maar wel als Heer van Stand. Zeg nu zelf, dat spreekt voor zich...


Geen opmerkingen: