donderdag 20 oktober 2011

Hier volgt een dienstmededeling





De heer van stand heeft mij gevraagd u een mededeling te doen, als ik zo vrij mag zijn.

Vanaf heden is het mogelijk om een emaillen abonnement te nemen op deze spinnenweblog. Dat betekent dat telkens wanneer mijnheer van stand denkt iets te hebben te melden u daar voortaan direct van op de hoogte zal worden gebracht, als u mij wilt verschonen.

De enkeling onder u die daar behoefte aan heeft kan dan ergens rechts op deze pagina een mogelijkheid in de Engelse taal vinden om zijn of haar emaillen adres in te toetsen, als ik mij verstouten mag.

Helaas heeft de heer van stand mij verboden om ook een spinlog aan te maken, omdat er onderscheid moet blijven tussen de heer des huizes en zijn personeel, zodat ik u niet kan vertellen over al het werk dat ik moet doen zodat mijn hoofd omloopt en ik daarnaast ook nog dit bericht moet schrijven. Met uw welnemen houd ik het hierbij en spoed ik mij weer naar de keuken om daar alvast de ochtendpap voor de volgende dag te koken, terwijl de heer van stand zich bij het haardvuur ledig houdt met een goed boek en een glas port. Als ik zo astrant mag zijn.

1 opmerking:

Hanneke zei

;-)

Maar deze dame van stand komt gewoon zo af en toe eens kijken.....